Citat:
Ursprungligen postat av rotagg
Men vänta nu här. Spelar du faktiskt på silverbullet lavec? Jag har inte streckat honom i något av hans tre senaste breddlopp och aldrig ens varit orolig för att han skulle vinna. Hästen råkade snubbla först i ett breddlopp på tingsryd förra året men värre ickevinnare får man leta länge efter. Att den skulle haft vinstchans med en lugn dödens är helt och hållet felaktigt. Jag bedömde hästens vinstchans i loppet till 0,4% och det är den lägsta vinstchans jag sätter på en häst... Dags att börja titta på hästarna i lopparkivet?
|
Det var ju otroligt duktigt av dig?
1: Han mötte rent skräp idag i ett skräplopp med skräpkuskar.
2: Startsnabb, trodde på spetschans, vilket han skulle fått om inte 3ans kusk kört med huvudet under armen.
3: Trodde inte på favoriten pga kusk, senaste insatsen och allmänt ojämn samt för högt spelad, vilket visade sig vara riktig slutsats. Då får man ju trots allt tro på ngn annan.
4: Den som vann hade sämst spår, ojämn och bjöds in i loppet pga idiotkörning.
Vunnit 2 lopp senaste åren mot Silverbullets 3...
Att du inte la fram vinnaren på silverfat till oss andra då?
Eller tyckte du inte att körningen i loppet var idiotisk av kuskarna? Kanske inte 7an vunnit ändå, men jag trodde på den pga argumenten ovan. Jag såg inte att du skrev ngt om loppet innan lr la ut ditt tips?
Men klaga hur andra tippar går bra tydligen?
Stor eloge till dig.