Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez
Det var ju otroligt duktigt av dig?
1: Han mötte rent skräp idag i ett skräplopp med skräpkuskar.
2: Startsnabb, trodde på spetschans, vilket han skulle fått om inte 3ans kusk kört med huvudet under armen.
3: Trodde inte på favoriten pga kusk, senaste insatsen och allmänt ojämn samt för högt spelad, vilket visade sig vara riktig slutsats. Då får man ju trots allt tro på ngn annan.
4: Den som vann hade sämst spår, ojämn och bjöds in i loppet pga idiotkörning.
Vunnit 2 lopp senaste åren mot Silverbullets 3...
Att du inte la fram vinnaren på silverfat till oss andra då?
Eller tyckte du inte att körningen i loppet var idiotisk av kuskarna? Kanske inte 7an vunnit ändå, men jag trodde på den pga argumenten ovan. Jag såg inte att du skrev ngt om loppet innan lr la ut ditt tips?
Men klaga hur andra tippar går bra tydligen?
Stor eloge till dig.
|
Jag har tyvärr sällan tid att få ner mina tankar om loppen i skrift. Lägger all min energi på att trada odds på betfair och vill missa så lite som möjligt, extremt mycket att hålla koll på... Du får naturligtvis tro på vad du vill och ha dina egna övertygelser, men ett tips för framtiden är att inte ta med silverbullet lavec, oavsett vad han möter (mötte faktiskt betydligt tuffare idag än tre senaste trots att det var ett skräplopp). Sedan kan jag inte förstå varför du tycker att 3:an borde släppt spets till en betydligt sämre häst. Och Silverbullet lavec har vunnit ett lopp de senaste två åren, ett breddlopp på tingsryd som han inte lyckades undvika att förlora, även om han gjorde sitt bästa för att göra det. Vann även ett breddlopp 2018, innan dess får man gå tillbaka till 2015 för att hitta en seger.