Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-28, 19:12   #35
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Det var jag som skrev att jag trodde att Meritt och Daniel Wäjersten skulle ätas upp av bättre kuskar. Jag tror fortfarande att hade inte Mas capacity med Jorma galopperat så hade den vunnit. Björnkollen med Goop spikade också den. Nu fick jag fel om detta, och som jag skrev-dumstrut på mig. Men att bli kallad årets stolpskott för att ha en åsikt och synpunkt om detta Lopp. Jag måste väl få tycka och tänka och skriva. jag också att jag inte är något fan av Wäjersten. Precis som många dissar Jörgen Westholm här på sharps. Jag har inget emot honom. Men blir inte arg och kritiserar de som inte tycket som jag. Beviset är ju v75 mästare. Alla måste få tycka vad de vill utan att det ska bli sådant rabalder.
Hade jag vetat att mitt inlägg skulle bli så här infekterat, så hade jag aldrig skrivit att jag inte är något fan av Wäjersten. Har förlorat pengar på honom. Respekterar också dig S-O att du försvarar honom. Men jag måste få ha min åsikt och du din, utan att någon ska ha rätt eller fel. Hoppas vi kan glömma denna skitsak nu och gå vidare utan Hard feelings!
Men du, det var ju det jag skrev till dig. Jag bad om ursäkt att jag över huvud taget kommenterade din åsikt om W, Läser man ovannämnda skrift vekar du inte ha sett eller ens vill godta min ursäkt? Wjhy?
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat