Jag kan verkligen förstå att man uppfattar mig som bitter iom det jag skrev i går.
Men företeelsen att, ist för, resonera och då bara kräkas ur sig en mening i affekt, har blivit ganska vanlig här på sistone. Det här är alltså allmänt resonerat, inte i förhållande till det aktuella ämnet (för att förtydliga).
Jag skulle påstå att det Stekel säger, att andas el räkna till 100/motsv. innan man trycker på "skicka" är nog så god uppmaning till alla oss här inne. Inte minst mig själv.
Tanken är ju att det här ska vara ett öppet och trevligt travforum där vi delar med oss av tips/idéer/spaningar till andra medlemmar.
Sen får man nog tåla en och annan gliring om man lämnat klart på ett ekipage, som sen står kvar i stallet när loppet går o.s.v. Men det är rimligt att det sker med glimten i ögat, snarare än att nån blir förbannad för att nån annan hade fel.
Jag tänkte först föreslå att vi låser den här tråden nu, men å andra sidan kan vi ju ha den som nån sorts ventilator närhelst man känner att man behöver det?
Nu kör vi Elitloppshelg och hoppas att, åtminstone, någon av oss här inne drar in duktigt med pengar!
//Skägget
|