Citat:
Ursprungligen postat av svepet
Jag har aldrig sagt det om du hänvisar till mig. Jag har hela tiden sagt att det inte var en kuskförstärkning i det här loppet så som det blev. Erik gjorde en dålig insats, men det verkar du inte hålla med om för då kanske din tes om badkarskörning spricker.
Goopen hade med 100% säkerhet suttit i spets med Önas. 10 ggr av 10 kör han ner framför och börjar inte tveka som Erik gjorde.
|
Ja pratar vi om det specifika loppet så är det väl så. Även om vi inte vet hur det gått för Nordström. Är inte hundra dock på om det var bortkörning eller om det var något med hästen, för det såg väldigt knepigt ut när han kom in i svängen och sen inte kom ner. Antingen konstrade hästen på något vis eller så körde Erik bort spetsen. I så fall överraskad av Ohlssons kontring. Han var ju förbi redan en bra bit innan rakan var slut och skulle bara ner ett spår. Otroligt sällan att det blir så i kurvan då.
Som vanligt vill man ha svaren på sånt där direkt efter loppet med en torsk-intervju. Men tyvärr verkar de helt ha avskaffat den delen av programmen.
Jo Goop hade nog tveklöst lämnat lite mindre åt slumpen!