1 Seismic Wave
"Han är mycket snabb ut vilket han visade i Örebro när han tog spets från spår åtta bakom bilen. Men han går lika bra både i ryggar som i ledningen. Läget är perfekt och jag måste vara optimist. Barfota runt om och jänkarvagn igen. Huvudlaget bestäms efter värmningen. Det är vår bästa chans på V75."
vilket lopp??
"- 6 Tessy d’Ete (V75-1) var jag imponerad av senast även om jag innan loppet fått höra av ägaren att det var det svagaste motståndet som hon hade mött på två år. Hon ska duga nu också men problemet är att det inte är lätt att gå ut under elitloppshelgen från spår sex över kort distans. Det är tufft att gå i dödens mot vanliga hästar men mot den här typen av motstånd är det väldigt svårt att vinna mot någon annan som får ett smyglopp bakom. Jag blir inte chockad om hon vinner men Armour As har en bättre chans. Jag kommer att matcha henne mot ston i år och förmodligen kommer hon att gå till avel nästa år. Ägaren kommer att vara jättenöjd om hon tjänar en miljon på svenska banor i år. Jag tycker att det finns goda förutsättningar till det, säger Reijo Liljendahl"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av pelleplutt den 2020-05-30 klockan 11:21.
|