Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-31, 09:37   #8
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18043
Standard

Favoritbetonat idag oxå men härligt öppna försöks heat på slutet.

V75 1) 4-5-7-8-10. Nordisar på sprint känns ganska ovisst. Barfota ryck på Tangen Haap och 4% känns mumsigt trots lite dunkel form.

V75 2) Ganska öppet men mina måstestreck är :
2 Sashay My Way. Pokallopps vässad och toppfin 4 åring. Min första häst.
4 Amelie Grif har inte hittat rätt i Åby starterna men har grym grundkapacitet. Psst Varennare.
7 Southwind Queen. Surt läge men har toppform och Bianchi är en duktig doldistränare på härliga Halmstadsbanan.

V75 3) 8 Ecurie D. Vinner väl igen trots läget. Smack.

V75 4) 4 Hell Bent For Am. Örjan har bästa hästen i miljonloppet. Smack.

V75 5) 6 Harley D.E. Är en läcker travare som fick en lucka i staketbygget senast. Revansch.
9 Tabasco C.D. Kungapokals vässad och gjorde inte bort sig i finalen. Luring trots läget.
Se upp.
4 Chapuy har perfekt läge och bra kusk. Måste väl bevakas men jag hoppas på favoritfall.

V75 6) 1 Wivid Wise As. Jag tror Björn har slipat knivarna när ingen ser och visar upp hästen i gammalt god författning.
8 Earl Simoni är min första häst men spåret är tufft.
4 Missle Hill rusar upp på spelet och den där Rede’n kanske kör ett stallmästerskap i finalen med sina 3 hästar. Nja Sorbet är nog ingen finalhäst.

V75 7) Mycket öppet försök men jag chansar med 5 Cokstile. Har gjort grymma lopp på slutet och är stark, snabb och oöm. Tål en repa i spåren.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat