Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-31, 12:55   #30
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Dagens avslag som jag lämnar utanför kupongen:

Lome Brage 16% - spikade jag senast, men varje lopp är nytt och det här är något annat. Här ska det ganska mycket till att den ska hitta till spets och jag vill påstå att den är relativt chanslös från övriga positioner i det här getingboet. Månprinsen kvalificerar sig nästan som avslag också som så hårt spelad, men den åker nog med på sistastrecket. Bästa värdet ligger nog på Josveis som är kvick ut!

Dontlooseallmoney 17% - får det svårt då den kommer bli överfallen utifrån och Oscarsson med sin usla stallform (1 vinst på senaste 40) lär inte svara och sitter pyrt på det från tredje inner kanske. Därifrån ska mycket klaffa för vinst, sen ska hästen duga till också.

Propulsion 16% - har aldrig Örjan kört för vinst med i försöket och jag kan aldrig tänka mig att han kommer att göra det idag heller. Vid brutal överpace kanske han sveper alla ändå när han vrider på i sista sväng, men det är väl inte jättetroligt att loppet blir kört på det viset.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat