Samtliga andelar är plockade! Nu sitter jag och klurar på ett enda lopp då jag känner mig relativt nöjd med övriga. Avdelning fem är helt galen för mig och jag ändrar mig lika ofta som sekundvisaren förflyttar sig på en vanlig analog klocka.
Mellanvolten ska inte vara den bästa enligt statistiken men det är där jag nästan landar med samtliga hästar. Nu är ju statistik dåtid och framtiden är något helt annat.
Ska jag byta Thomas Lönns hästar? Ta nr 6 istället för nr 1 då Lönn själv tror på mycket bättre chans med nr 6. Men nr 1 kan väl leda runt om eller få en fin resa i ryggar på innerspåret? Ångest!
Sen är jag inne på att ta tillbaka nr 11 Euskara med Jorma Kontio. Fanns med tidigare men byttes ut mot nr 15 Lövdala Principito. Trots allt springspår och fastnar inte Jorma i kön så är han ju rätt duglig på att köra häst
Utöver dessa så sneglar jag på Wasa Thunder som tidigare varit en riktigt bra häst men den verkar ha taktat ur.
Måste hitta en bra lösning här sista trekvarten innan det drar igång!
Och ej att förglömma - Månlykke A.M. kommer nog med - men jag har även ångest här. Får verkligen inte ihop det. Rappnor kanske inte den snabbaste från start men gjorde en kanontid över medel senast. Startar inte med bil så ofta och då är det inte så många som har koll på vad den kan prestera. Blir positionerna avgörande här eller kommer någon bara vara klart bättre än övriga?