Ämne: V4 Rättvik
Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-04, 12:01   #23
mr_stylez
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Satt och tänkte på det och om jag ens skulle lägga upp spelet då det kändes lite som du nu säger, men spelet lade jag upp ganska sent (V4) och spelen hinner jag oftast aldrig redovisa då jag oftast bestämmer mig sekunderna före start...

Men, ja, jag borde hojtat till om Tobbes styrning så hade n haft några minuter och göra en tilläggs-V4 på... Sorry!


Haha helt lugnt, kör nästan alltid mina vinnarspel o annat i sista minuten, jag had eju sen trådstart med så, mest arg på mig själv att jag missade den :/

Nu gjorde det inte så mycket då 9an kördes bort i avd 2.... herregud...

först störning i starten, sen då han vrider på med full fart i 3espår så stoppar han upp då ngn går ut framör han???

Hatar då kuskar gör sånt, har hästen full form o full fart uppe är det ju bara o vrida på ett spår till utåt och köra? Måste vara 10 ggr värre o stoppa upp i full fart o sen börja om? Hur många kuskar som helst som gör så, är väl bara Bergh, Goop o ngn mer som vrider på ett spår till och kör på...

Han kanske inte hunnit dit ändå nu då 5an var bra (och fick spets gratis hur tänkte 4an kusk där?) men ändå.. störigt med så usla styrningar...
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat