Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-19, 13:56   #293
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1780

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Det var någon här på sidan som varnade mig för Arbetsförmedlingen, Sååå jävla rätt du hade. Det är ju bara ett enda stort jävla skämt att kliva in där. Springer omkring 4-7 personer med ett enda stort jävla och undrar om man behöver hjälp.Eftersom jag har svårt att låta bli att vara sarkastisk ibland, så sa jag naturligtvis att jag leta efter byxor.Då får man detta till svar.Den 22 sep blev jag utslängd av kassan den 23 var jag på AF då säger snubben att jag skall träffa någon annan som kan ta hand om mig, Va då någon annan undrar jag. Dels ålder och handikapp kläcker fan skapet ur sig.(har fått en ny höft i maj) men så som han kläckte ur sig så kan man ju tro att man satt i en rulle,totalförlamad från axel och neråt,med en vit käpp i mun.Då börjar nollan klicka på sin jävla data,efter att ha räknat till 1000 och svetten börja torka kommer nästa råsop i kistan. Den 9 dec får jag tid.Då känner jag en sån jävla ilska bara komma. Men jag lyckas samla ihop min hjälm och använder bara munnen som avsked.
Att det skulle vara så här jävla svårt att få ett jobb,man får som vanligt fixa med vänners hjälp så att man kan göra rätt för sig. Har aldrig litat på myndigheter,politiker mm. Nu är den inställningen TOTAL
För att citera min gamla far;"Det skjuts för lite,i det här jävla ziegenarlandet"
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat