Ämne: Gs75
Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-06, 23:02   #1
mr_stylez
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Gs75


Då man fått några tim travpaus så känns det skoj att börja läsa på söndagens omgång!

Hittar redan nu massa felstreckade hästar, sånt blir man inspirerad av!

Avd 5 Ska jag göra allt för att jobba in nr 9 Tequila L!
Den var en halv längd (lite mindre) efter Goops jättefavorit i mål sist, förvisso sämre spår nu, men det skiljer just nu löjligt mycket i strecken... 85 - 5%... Såklart helt snedvriden fördelning.. 70 -15 lr ngt vore rimligare.. Räcker med att 5an är ngt lite sämre, lr har en dålig dag så vinner 9an, så där är en dubling given för mig iaf..


Diana Zet också superfavorit, duktig senast absolut, men då var det storlopp och jättepengar o tävla om, då vinner alltid Örjan och kör för vinst... nu vanligt 75 k lopp, då känns det faktiskt mindre säkert trots enklare emot...
11 American Hill gillar jag väldigt mycket, till 7% tar jag absolut med den, samt nr 1 Mahma Lane som kan få perfekt rygg på Diana Zet från sitt drömspår.. kan mycket väl speeda ner den med lucka 150 kvar..

Då har vi fällt 2 storfavoriter... och bara ödslat 6 streck sammanlagt hitills härligt!


En som lär skrikas upp imorgon tror jag är nr 5 Lawmaker avd 1... perfekt spår, barfota nu, körts bort lr suttit fast flera ggr på raken, måste få slut på oflytet snart.. tyvärr samma kusk igen, men inte ens han kan väl klanta till det oändligt antal ggr? Favoriten är ojämn och inget att lita på och jag dubblar absolut med 5an i avd 1! Får avvakta rapport på nr 6 med som såklart tar spets och ska slås därifrån.. troligen trehästarslås avd 1..
Chinati med Goop får visa ngt innan den streckas, trots Goops hysteriska stallform...
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat