Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-07, 20:49   #2
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Avd-1: Här tror jag man överlever de flesta omgångar med 1, 4 och 10. Tre långtradare som kommer tugga ner övriga över den långa distansen.

Avd-2: Här landar jag i få eller många! Nr 8 Indra's Secret bör väl ta hem det här då värsta motbudet startar på bakspår från samma tillägg. Tveksamt ifall nr 2 och nr 3 kan hålla undan då de slipper tillägg, men det är dugliga hästar som kan skrälla om positionerna ställer till det för de mer betrodda. Miss Sober med dubbla tillägg är stark och rejäl och rundar de flesta. Men börjar jag plocka hästar här så dyker det upp allt möjligt, t ex Tobbe från springspår!

Avd-3: Nr 2 Greenwich med barfota första gången. Love You avkomma! Men det borde inte räcka när nr 9 First Ideal Man och nr 11 Yankee Blue kommer tuggandes. Den sistnämnde har ju blivit en riktig segermaskin men kommer ju falla förr eller senare!

Avd-4: Nr 1 Spang Viktor imponerade senast efter smörresa och det ser upplagt ut igen men kommer den hoppas på lucka även den här gången? Dock är den fattigast i fältet och det finns två med höga nummer, 14 och 15 som kommer avancera framåt och som har annan hårdhet. Men form slår klass, speciellt om man får 20 meter i försprång och slipper harva i spåren.

Avd-5: Nr 1 Deep Pockets känns väl som en spik rakt upp och ner! Innerspår, kort distans och Örjan! Ska dock bli intressant med Mika Forss på nr 2 Liam Dana som kommer från formstall, J Westholm.

Avd-6: Känns som de innersta numren kommer slåss om seger här. Måla 1-6 och man är hemma då några bättre lottats bort. Jaques Noir med vändande form efter seger senast? Håller dock nr 2, nr 4 och nr 6 högre här så man kan nog klara sig på färre än sex hästar.

Avd-7: Oerhört tråkigt att Milliondollarrhyme lottades till spår 10. Men hästen har fått smörlopp på slutet och går med gott om krafter i mål. Tar FBL fram dessa krafter nu så sveper den alla här och vinner med fyra längder! Fastnade dock tidigt på Antonio Tabac som lekte hem det över kort distans senast på 09.5! Blir svårslagen pga positionerna. Får vi se Mindyourvalue W.F. upp i dödens och trycka? Jag hoppas då jag kommer hålla tummarna för Milliondollarrhyme!

Mina spontana tankar vid en första snabb genomgång. Ska bli intressant ifall jag missat något större här! Inte läst en enda rad om något innan detta inlägg och har som tur är inte påverkats av strecklistor eller annat

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-06-07 klockan 20:52.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat