Citat:
Ursprungligen postat av Dahle
Jag kollade på din lapp och skulle köpt, men då du hade spikat emot mig ville jag inte jinxa för mig själv. Surt att du inte lämnar in mest pga de andra som köpt, bara ta bort en i tredje o hoppas det blev rätt (så skulle jag gjort) men samtidigt förstår jag varför du inte lämnade in.
Bäst är om du missar ett lopp så slipper du ångest.
Nu jobbar vi in min o Fahles lapp
|
Normalt sett öppnar jag upp för att ändra i systemet men nu skrev jag i första inlägget att det ej blir inlämning om inte hela systemet täcks. Då ändrar jag aldrig det! Skulle bara förlora trovärdighet och skulle avsky ifall andra gör det!
Jo, ibland är det ju uppbyggnaden med spik etc som gör ifall man hoppar på ett system eller ej! Och är du helt inne på nr 12 där så skulel jag inte heller hoppa på ett med nr 11 som spik!
Jag körde dubblar nu iaf med de jag hade kvar på V4!
Hade funderingar hur jag skulle plockat bort om den öppningen fanns! Antagligen bara de mest streckade i första eller andra! I tredje vill jag inte plocka bort

Där det smäller till på 3%-arena ju och med tanke å nr 1 som har bra segerchans ryker ju inte den heller :P
Och vi rök ju på en högt streckad i andra så grämer mig inte så mycket längre...
Good Luck!