Citat:
Ursprungligen postat av mazzy
Minimum 2 Games Started gäller alltså endast för GAA. Det här är någonting de måste ha ändrat, för jag vill minnas att det gällde både GAA och SV% när jag kollade i början av första matchupen.
Ska vi fortsätta så här? Det känns lite konstigt att det bara ska gälla för GAA. Jag ser hellre att vi tar bort kravet helt (jag skriver inte så för att tjäna poäng eftersom jag förlorar GAA och SV% i matchup 1 oavsett).
|
Känns verkligen som om 1 är för lite och 3 är för mycket. Finns det verkligen inget att göra?
Turku Alfs Lirande Fa's aktivitet ifrågasätter jag verkligen, kör fortfarande med Sourray och Michalek (Out) i matchup 2. Kul att möta ett spöke...
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."