Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-09, 17:46   #10
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ceezy Visa inlägg
Intressant att ni ser Irish steel, speciellt då han väljer plocka på skor.
Jag är nog för mycket data spelnörd då jag tänker "script"

Princess C.W skor på, Peter "vill" att Johan ska vinna.
Make more cider skor av, bör inte det ge en extra effekt? Om den inte galopperar är den först i mål?
Svårt veta var botten i ciderekipaget är. Dock är den snabbaste tiden 15.5m och på auto har den inte bottnat. Den borde kunna en 14-tid utan större problem barfota och 10 månader äldre än rekordet. radar ju upp segrar nu. Den har dock ett tredjespår medan Irish Steel har ett sjätte.

Crebas häst sprang på 13.5m förra starten som trea men var inte långt från segern. Frågan är om den kan förlora ifall den gör om en sådan prestation här. Borde kunna utnyttja springspåret bättre än senast tycker jag men den fick gå i dödens hela det loppet. Nu blir det som du nämnt skor på bak mot barfota sist. Kanske kan vara skillnaden men jag är inte så säker på det!

De på tillägg har ju tiderna i kroppen samt mer rutin och styrka. Frågan är om de kommer in i matchen. Börjar man leta där hittar jag en hel drös.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ceezy (+10)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat