Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-09, 18:25   #3
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Det blir spik på R Berghs häst i andra avdelningen. Gjorde det bra senast! Visserligen endast 10 000 i förstapris men den imponerade och är inte sämre i dag. Så det är väl helt upp till kusken nu om de ska vinna eller ej. Är den bara med i främre träffen tror jag den vinner oavsett position.

Går hyfsat kort i första, tredje och fjärde avdelningen. Om det blir 2*2*3 eller 2*3*3 alternativt 3*3*3 eller liknande vet jag inte. Suger just nu på om Rushmore Face ska komma med eller inte! Tycker Adrian kört bort hur mycket som helst senaste tiden så är lite osugen att lägga pengar där just nu. Hemmabana dock och det är en bra häst!

De avslutande avdelningarna kommer jag behöva kapa eller ändra om i som det ser ut just nu. Speciellt om Rushmore Face ska komma med. Vidare är jag även sugen på nr 1 i sista då den ska försöka köras i spets och det är värdefullt på en fin sommarbana! Perfekt väder utanför fönstret!

Jag ska nog kunna få ihop det här till sist!

Fortfarande en drös andelar lediga! Mer exakt 18 stycken!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat