Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-19, 18:32   #43
hejz

hejzs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 330
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Har absolut inget emot den men tycker de är lite i underkant med 1.75. CCC är en sjukt jämn liga och CP kan alltid hitta på något om de tänder till(var riktigt bra mot QPR i derbyt t ex). Tycker oddset ligger ganska rätt så avstår men tror att de är mycket god chans.
Tack för din kommentar om spelet. Jag håller dock kvar min åsikt om att det är ett spelvärt odds.

Visst kan Crystal Palace blixtra till, men det har endast hänt på hemmaplan. På bortamark har man haft det mycket jobbigt, man har varit direkt usla där och oftast blivit krossade. Man spelade bra hemma mot QPR, men man fick stryk, det styder på svaghet. Senast förlorade man hemma mot Millwall, det tycker jag var riktigt svagt gjort. Samtidigt visade Norwich styrka genom att spela oavgjort BORTA mot QPR, matchen innan slog man Bristol City med imponerande 3-0 borta.

Jag är inte mycket för gammal statistik, utan lägger mina spel mycket efter dagsform. Om man ser till det värderar jag 1an till ca 1.60. Då kan du se varför jag tycker 1.75 är spelvärt

Men tack för att du kommenterar vad du tycker!
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat