Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-09, 21:42   #94
Piraten

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Undertecknad är otroligt formsvag just nu, en blandning av dålig känsla och för lite påläst. Hoppas på bättring ikväll och här är vilka jag tror mest på i respektive avdelning.

Smokin Joe är härdad på Vincennes och mötte bra motstånd på Lunden senast. Startar från spårsnålt läge och jag tror att han vinner.

Zurich As har besegrat Coutinho från dödens på Wolvega och den sistnämnda är därför för stor favorit. Jag spelar på att Zurich gör det igen.

Jag velar mellan Rushmore Face och Ferrari River, men går nog på den förstnämnda. Tycker Ferrarin har svikit ett flertal gånger på slutet.

Arno Dell'Est har utmanat Eric The Eeel och andra kulltoppar på italiensk mark. Bör stå sig bra här.

Bally T.N. är bra, men det ska laddas från springen och det kan bli gunga. Går nog på Digital Data eller barfotatravande Ibelieveinamerica.

Irish Steel ska ses med bra vinstchans om den hittar till tät.
Tur att Ibelieveinamerica räddade kvällen till 15 gånger. Orkar inte med alla galopper på övriga, men jag får väl skylla mig själv när jag spelar Kolgjini i nuläget, inget flyt för dagen.

Zurich As och Arno Dell’Est hade dock mycket väl kunnat vara i striden felfria, trots tuffa löpningar. Får ta de nästa gång.

Irish Steel var bra, men Princess S.W. var tuffare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+15)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat