Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-10, 18:27   #25
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Vice Versa Diamant är nog rätt favorit, om än lite väl hårt spelad från det där läget. Intrycket är att det där är en kuse som kommer vinna ett tag innan det tar stopp, han har inte vunnit jättestort vid segrarna men sitter med lite spår på vägen varje gång och sitter bara och åker. Moget att klara störningen på sista bortre lång senast också. Om jag visste att de skulle styra fram i dödens under vägen kunde jag spika, men det är ju frågan hur det här kommer köras.
Jo, han sitter ju bara och åker förbi till enkla segrar och tiderna är helt okej dessutom. Frågan är ju hur snabbt hästen kan gå över ett upplopp. Borde ju finnas en del sparat i den där känns det som men man vet ju aldrig sånt. Med tanke på hur långsam den är från start så är det väl tveksamt om den har någon vidare speed i slutet heller. Känns mest som den bara vinner på styrkan och det är ju definitivt fördel med 2640 meter då! Frågan är ju vad som händer när ekipaget ska volta. Det är nog mest där jag är orolig!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat