Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-10, 21:00   #6
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Bara irriterad på mig själv just nu. tar så många felbeslut känns det som. Vet ju hur bra nr 10 Vice Versa Diamant varit vid segrarna. Helt okörd varje gång. Nu 500 meter längre borde bara gynna den och framför allt pga spåret. Men jag hade tidiga tankar där och sen blir jag bekväm och ändrar inte i det loppet jag verkligen borde! Vet inte varför besluten inte blir rätt när all logik talar för att det borde bli rätt!

Sen att jag spikar två kuskar som jag aldrig normalt skulle spika gör mig bara än mer förbannad. Jag tycker spikarna är bra i grunden. Det är värde på bägge även om den andra spiken streckades upp till runt 22%. Men R Svanstedt och K Oscarsson??? Det här vet jag men man bortser från det då marknaden håller med mig och jag ser värde, spår och hästar! Dock blundar jag helt för kuskarna!

Att jag inte står kvar på Ivory Di Quattro är också otroligt då jag vet exakt hur loppet kommer köras. Visst, jag såg ju risken att det skulle bli en tredje som bjöds in men det är ändå dåligt att se detta i badkaret när jag vet hur bra Berghs häst är och att den kommer trycka sönder en ev ledare i Velten!

Ska skriva upp de här reglerna samt ett antal till, och nästa gång se ifall någon spik eller annat bryter mot det mest grundläggande!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat