Kör bakifrån som jag läser idag, lägger ut texten om ett par lopp som jag ser dem:
V65-6
Hajar till för Stig Hs kommentar till Lennart Sjöhammar som är påfallande optimistisk för att vara honom! Manuzio har gått bra för Haugstad (otroligt att han är med dem i mål med full fart näst senast!) och om jag tar en så får det nog bli den. Men det är ett öppet lopp. Cargo Door gick riktigt bra sist, men har torskläge. Vulcano OP börjar Bergh få snurr på, väldigt utlämnad dock då den både saknar riktig speed och sitter där bak. Borde få svårt att hinna med här, vinner nästa gång istället! No Limit Royalty i årsdebut är väldigt intressant, tyvärr får vi väl ingen värmning innan första start. Får se om man hör något från stallet innan start, men skulle gissa på att de hellre vässar den till V75-lopp än till den här comebacken och att man passar den då istället. Happy Romeo leder ju väldigt länge om han hittar dit.