Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-12, 13:37   #14
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tror det står mellan Antonio (om han är som senast, det han gjort innan duger ju inte alls) och Makethemark. Har jättesvårt att se hur Million ska komma till för att dänga båda dessa. Makethemark är den mest jämne och säkre av dessa, jag kommer nog välja att ta ställning för den före ledarhästen. Ledningen är guld värd men upploppet är ganska långt på Boden.

Antonio var ju kanon 2018, sen har han nu gjort 14 starter efter att ha gått ur silver. Dragit in en dryg miljon och bara vunnit 3 lopp. Makethemark har inte tagit mycket mer segrar men placerat sig bra i stenhårda lopp och dragit in 3,6mkr på samma antal starter. Salmela sätter nog mycket prestige i att sätta den här hästen iordning till det här loppet på hemmaplan. Har varit med senaste två gångerna med liknande läge och endast fått däng av Propulsion. Ingen sån med imorrn.
Makethemark ser jag inte hur den ska kunna vinna det här loppet. Formlös och lär få sämsta positionen av alla i fältet! Antonio kan rinna undan från spets och Million slutar tvåa då med en kanonspurt. Alternativet är att det blir någorlunda tempo och då kommer Million svepa alla sista 400 meterna. Million utan skor med max nio hästar att runda borde den fixa så som den såg ut i elitloppsfinalen senast!

FBL hade nog kunnat köra det här loppet lika klantigt som många tidigare men jag tror det kokar i huvudet hos honom att han inte gav hästen eller fick chansen senast. Finns en anledning att han inte spikar dit skorna igen! Han ska visa att den här hästen är bäst helt enkelt!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat