Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-13, 16:08   #132
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Favorit tycker jag den ska vara och spåret gör inte så mycket då det är lång distans. Jag tror att hästen bara är bäst, men tar inte gift på det.
Det där med fördel med lång distans är ju lite av en myt ändå. Tuffare ju fler kurvor med spår man har såklart. I låg klass är det ojämna fält och spelar mindre roll dock, har man klart bästa hästen så vinner man. Och i ojämnt klass 2-lopp hade jag kanske hållit med dig här. Men nu är det ett halvjämnt klass 1-lopp. Stor skillnad tycker jag.

Synd man inte fick någon riktig värdemätare på den i Harpers senast. Att han gick med spänst över mål säger inte mycket. Förutom att det väl är bra inför detta att han inte behövde tömmas helt då. Att Nurmos överhuvudtaget tog ut den i Harpers är mer talande.

Kan bli så att han rundar till dödens billigt och mosar därifrån, har gjort det förut. Att det nog är bästa hästen i loppet säger jag inte emot. Men Örjan/Båth med bra och säker häst på 1 och hälften så mycket spelad. Man behöver knappt läsa programmet mer än så för att sätta den före i ranken tänker jag.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat