Citat:
Ursprungligen postat av lenninen
Slaget var ju om MTM skulle vara före MDR eller inte. Och det var den.
|
Vad jag minns utmanade jag dig men du vågade inte tacka ja till den. Du toksågade Milliondollarrhyme och hade inte med den bland sex hästar men hux flux så hade du fått kalla fötter och den var en av de som kunde vinna loppet även enligt dig - för värde kan den aldrig ha haft, eller?
Jag toksågade Makethemark och den kom inte med på mitt system bland två hästar. Jag var inte speciellt rädd att den skulle kunna vinna loppet.
Du nämner inget om hur du toksågade Deep Pockets som inte vunnit från spår 1 på två år. Du tyckte inte det var speciellt bra att vara bakom Evaluate i Sprintermästaren. Det var en lus mer eller mindre enligt dig.
Jag spikade Deep Pockets! Snacka lite om den istället för ingen av våra hästar vann i sista.
Jag tycker MDR var sämre än väntat och möjligen hade den behövt lite hjälp av Berghs häst i sista sväng.
Jag upprepar - jag tar bort hästar som jag toksågar! Jag tar inte och installerar fem krockkuddar, extra säkerhetsbälte och kör i 12 km/h. Det är gasen i botten och sen får det bära eller brista.