Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-14, 10:06   #6
Piraten

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Tessy bör ha bra chans att ta hem detta, hon växer med uppgifterna och har en hårdhet flera av konkurrenterna saknar. Noble Superb är under utveckling och värst emot. Floris Baldwin har en tung avslutning men fick jobba för att ta sig förbi Kick Off Classic senast, måste då höja sig för att ta sig förbi Riordans märr. Etenclin är stark men står lite tufft till, bör dock ändå bevakas tidigt då det rör sig om en vinnartyp.

Zarenne Fas går väl ned lite i klass här och från ett bra läge ska han ses med god vinstchans. Lewis Ale är ganska bra, men jag tror att han saknar lite fart och hårdhet som favoriten besitter. Solberg kan nog lägga upp det lite hur som.

Odd Herakles blir givetvis befogad favorit, hästen är bättre än någonsin. Läget går inte heller att klaga på och visst lutar mycket åt spets- och slut. Men jag är ändå inte helt säker på att han kan ta emot Lome Brage om denne har vaknat på rätt sida.

Det saknas inte hästar som tål att göra jobbet i OGP. Elian Web kommer inte få sitta ifred och jag kan inte se honom vinna loppet. Vitruvio vet jag inte riktigt vart jag har för dagen och Ble du Gers har inte imponerat tillräckligt för att tro på fullt ut trots bra läge. Tipset går istället till Mister F Daag som börjar växa in i den yppersta eliten. Conway Hall-sonen är tuff och tål att gå en tung avslutning i spåren.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat