Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-14, 14:04   #312
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Alla har olika högt i tak. Vissa känner varandra bättre än andra på forumet. Det gör att det kan bli lite käbblande mellan vissa användare - mig själv inklusive! Jag har oftast inga problem med saker som inte blir personliga och där det direkt kan påverka den som "attackeras".

Jag har t ex haft en intern humoristisk "fight" med mikaels där folk missuppfattade det hela. Sen kan man alltid fråga sig. Ska allt bort som någon eventuellt kan ta illa vid sig av?

Jag personligen avskyr när folk kommer med efterhandare! Visst, har man dragit in sexsiffrigt belopp så kan jag acceptera det. Men det är det mest irriterande jag vet på ett forum. Andra gillar inte när man bara postar ett system rakt upp och ner och sen finns det de som inte gillar när folk skriver wall of text.

Det är ju fritt att dels ignorera de användare som man personligen inte gillar att läsa. Då slipper man samtliga inlägg som dessa skriver! Vidare kan man ju som jag - bara bläddra förbi sådant som jag finner ointressant.

Men att alla på ett forum ska gilla allt är en utopi. Jag gillar inte allt när jag går utanför dörren heller men det finns tillräckligt mycket positivt där för att jag inte ska sitta hemma alltid (förutom när jag nördat ner mig i travet).

Jag tror alla vill ha ett trevligt forum men vi har helt olika nivå var taket ska vara och vad som ska vara acceptabelt och inte. Det finns de som tar väldigt illa vid sig så fort det blåser mer än 2 meter per sekund och sen finns det de som tål klimat som orkan (gräns vid 33 meter per sekund ungefär).

Men jag tycker om två personer vill stångas lite och bägge har gått in i ringen med sina boxhandskar på så låt de göra upp på ett vänligt men tufft sätt. Ingen tvingar in någon i boxningsringen. Och vill man inte se matchen så är det bara som jag nämnt ignorera de användare som man anser är för mycket!

P.S Det finns ju t o m folk här som inte tycker vi ska spekulera i saker som inte är en bevisad sanning! Vi har helt enkelt olika nivå vad vi tål, vill ha och mår bra av!

P.S 2 Det mest irriterande är inte efterhandare, det kommer på andra plats! Det mest irriterande är när folk bumpar sina trådar i andelsspelsforumet utan någon information i de nya inläggen! Men det är jag det!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-06-14 klockan 14:08.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat