Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-20, 00:17   #1
Gb

Gbs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1782

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gb:s europeiska basket 2010/2011

Startar en dagbok igen. Hade en förra säsongen med blandat resultat. Det jag kommer att försöka ändra den här säsongen är att spela lite färre spel. Förra säsongen la jag i princip ut spel dagligen, och under helgerna blev det upp till 15 basketspel. En tanke jag hade inför denna säsong var att spela mest i den brittiska basketligan (BBL), det började bra, men har under de senaste två helgerna gått desto sämre. Kommer fortsätta med BBL, men även spela i de övriga europeiska ligorna. Tänker alltså inte begränsa mig till en liga då den europeiska marknaden (förutom vissa ligor) är ganska smal. En liga jag har testat en del denna säsong är den svenska (spelade knappt ngt alls i svenska ligan förra säsongen), kommer att fortsätta med det ett tag i alla fall så får vi se hur det går. Syftet med dagboken är såklart att gå så mycket plus som möjligt, ett mål är att i alla fall ligga på en 110 i ROI i vår.

Mina insatser ligger mellan 1-5u, som oftast spelar jag 2, 2.5 el 3u. Jag använder mig av drygt 20 bolag, och försöker såklart hitta den bästa spreaden/totalen och det bästa oddset inför varje spel. Ibland kan det dock hända att jag missar detta, så om ngn känner för att rygga kan det vara smart att kolla en oddsjämförelse-site.

Förra säsongen försökte jag att lägga ut en rek för varje lir jag spelade, mitt mål är att kunna lägga ut en rek vid de flesta lir denna säsong. Ibland kommer jag dock endast ha möjlighet att lägga en kortare kommentar, och ibland kommer jag enbart att lägga ut spelet, så som det står i mitt spreadsheet. Detta pga att jag periodvis kommer att ha sämre med tid med att skriva en fullständig rek med stats och info. Vidare kan jag nämna att jag sannolikt inte kommer att lägga in spel dagligen i dagboken, utan jag lägger in ngt då jag har tid, samt då jag gillar/tror på ett spel. Vill man följa spelen är det bästa att använda sig av spreadsheetet, då jag även ibland inte kommer att hinna lägga ut spelen här pga nära spelstopp.

Jag ryggar även en del spel i den europeiska basketen, dessa kommer att läggas ut i mitt sheet enbart -med info om capper
- så vill man rygga dessa som jag hakar på, rekommenderar jag rss.

Slutligen vill jag säga att jag kommer att försöka besvara eventuella frågor så gott som möjligt, men då jag är rätt upptagen (iaf emellanåt), så är min tid ibland begränsad, vilket jag hoppas ni har överseende med

Last word: Rygg som alltid på egen risk!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gb den 2010-10-20 klockan 01:02.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat