Ämne: V4 Mantorp
Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-15, 10:59   #1
mr_stylez

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

V4 Mantorp

Startar upp en tråd om dagens omgång!

Hade suttit i 25 min och skrivit långt inlägg om loppen som jag såklart lyckades klicka bort precis... ibland blir man trött....

Hinner inte göra om det så tar mina tankar kort:

1: Dålig favorit, Skrällopp, streckar nog 7 st här, varnar för 7 och 8 som med offensiva kuskar kan komma till spets om 6an lyckas ta sig dit för att släppa..

2: Bra favorit, men massa roliga skrällar bakom. Utgång på favoriten och tar nog 1 2 4 7 9 bakom..
Varnar för 7an som gick fint senast på barfotabalans förata gången, blir så igen, får den ok lopp av kusken kan den skrälla här! under 1% är taget.

3: Tveksam favorit som Claes Svensson låg lågt på, inkvalad för finaler o lär inte tömmas idag direkt. Kan såklart vinna ändå men gardering given.
4 var tränaren oerhört uppåt på, barfota, jänkarvagn och Ulf O upp... se upp där! Trolig utgång för mig
11 går ner oerhört i klass mot senast då den mötte Valiant dream, Van Gogh Zs och gänget...
Tar även 7 8 12 så har jag täckt in vinnaren tror jag.

4: Usel favorit från bakspår, gjort 2 intetsägande lopp i år med galopp och seger i 10 000kronorslopp... den ska bort.
2,3,4,5, alla bra chans från förstavolten.
15 Hector Boko från bakspår farlig, banan passa ej sist, grym starten före, 2 strykningar gynnar den här nu....
Tänkbar utgång med.