Citat:
Ursprungligen postat av Basse
Kollat närmare och det vimlar ju av spikbud idag. Sen om man får rätt återstår ju att se
Spikbud
Avd 3) 4 Double Exposure snuskigt höga 78% i strecklistan men har också omgångens bästa vinstchans.
Avd 5 12 Tae Kwon Deo kort minne hos strecksson. TKD var streckad mer än Propulsion i elitloppsförsöket som Cocstile vann. Inte ens favorit idag när 10 årige Tycoon Conway Hall är värsta motståndaren! 21% måste vara ett fynd
Avd6) 3 Hill Street har jag i tidigare inlägg utnämnt som bästa spelvärdet i loppet på scenariot spets och slut. 18% just nu. Vill man fega tar man med 4 & 9 så borde loppet vara i stort sett ”heltäckt”. Med lite tråkig lösning spelmässigt och jag skulle spikat 3 om jag spelat.
Avd7) 7 Velten Limelight 32% på strecken. Jag tror hästen bara är bäst . Det som kan spöka är väl startspåret. Spik eller många för det känns öppet om Ebbiges stryrning kommer på vingel.
Tror mest på de 2 förstnämnda Double Exposure och Tae Kwon Deo.
Sen känns det troligt att jag använt 3 Hill Street och 7 Velten Versailles som U-spikar OM jag spelat idag där en av dem ska vinna.
Avd 6) 3 Hill Street
Avd 7) alla 11
Mot
Avd 6) 1,3,4,6,9,11,12
Avd 7 Velten Limelight
Lycka till med streckandet alla Sharpsare 
|
När lägger du din challenge rad?