Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-24, 04:07   #3
Tord
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av powerplay Visa inlägg
Om det stämmer att WinGar2SvS skriver allt till "Egnaraderfilen" som enkelrader då saknar det ju betydelse om systemen i sig är kompakta med ett mindre antal multisystem eller ett stort antal enkelrader.

(Har inte kunnat testa detta just nu , får felmeddelande i Windows7, så går ej köra programmet. Hm , beror tydligen på att jag kör en 32-bitarsversion, jaha, då vet man vad som inte funkar )

Vad gäller en framtida WinGar2 så är fullständig hantering av blocksystem intressant. U och E finns i och för sig och är ju en variant på 2-block.
Jag tänker mig dock hantering av fler separata U-rader. Åtminstone 4.
block1, block2, block3, osv

System som t.ex. UB3 8-3-1152 kräver detta då de helg. är uppdelade på 2 grupper * 4 och de halva en egen 3:e U-rad.
Använder man kända systemkomponenter är det ganska enkelt räkna ut ändå men när man prövar nya lösningar skulle detta underlätta något enormt.
Vad får du för meddelande? Är det WinRar filen du inte kan öppna? Jag kör med en 64 bit version. Jag lägger upp filen opackad, men du får döpa om ändelsen till .exe då det kan blockeras av Windows om man laddar ner program

Testa denna länk http://www.mediafire.com/file/yoxhjo...Spel.exe_/file
Angående enkelraderna krävs kanske av SvS och EvPlus, Tipsrader.se m.m. men skickar man in filen till SvS genom Liverättning.se så fixar den sidan det problemet även om man skickar upp M system kombinerat med enkelrader. Sidan konverterar automatiskt innan inlämning

Senast redigerad av Tord den 2020-06-24 klockan 04:33.
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat