Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-24, 14:49   #2
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Systemet som det ser ut nu är att en del avdelningar har markerade reserver. De avdelningarna är preliminärt färdiga. Dock kan mycket ändras på återstående del av timmar.

Har ännu ej hunnit med några intervjuer som får vara nästa steg. Sen måste jag hitta en lämplig spik minst och det är här jag har de stora problemen med omgången. Så det får bli lite singla slant eventuellt i ett eller två lopp.

Shapes med Björn Goop borde vara så pass bra att trots 800-meters-bana så tror jag den bara sveper allt. Men likväl vanskligt att sitta med en sådan spik. Gick ju senast i guld från spår 12 så...

Till någon som läser här. Spåret på nr 11 Asa Ready To Glide i sista är ju långt ifrån bra men senast kan det varit segern som rök då Björn Goop tog bägge OS-spåren på Åby. Den här hästen är väldigt mycket bättre än 1% trots läget!

Kallbloden är det ju först två som skiljer ut sig, sen ytterligare två och till sist har vi fyra som fyller ut loppet. Dock har det skrällt rejält i kallblodsloppet här för 3-5 år sen (80-oddsare typ) så det kanske kan hända igen. har varit inne att helgardera för det blir en dubbel kostnad bara eftersom man behöver fyra nästan för att vara 95-ig i loppet!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat