Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-20, 15:37   #17
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RedX Visa inlägg
Jag tycker att det kan vara lite förrädiskt att spela mot lag som vilar en massa nyckelspelare. De som lirar för Liverpool torde vara rätt så sugna på att visa vad de går för (i och med att man får förmoda att ingen annan än möjligtvis Torres/Gerrard är säker på sin plats i startelvan framöver). Jag vet inte hur många gånger man har sett just det mönstret; folk tror sig spela på en "säker" segrare då motståndarna vilar en massa stjärnor. Sedan går de tokmotiverade reserverna in och gör en kanonmatch.

Oddsen på runt 2,40 var ju iofs riktigt bra, men i nuläget får man nog vara glad om man får två gånger pengarna för Napoliseger. Jag vet inte om jag tycker att det är ett alltför bra odds längre om jag ska vara ärlig, så jag avstår spel.
Agree, men som jag skrev i ursprungsposten så borde Napoli ha ungefär 50% chans att vinna.

Även om de som kommer in är motiverade så pratar vi om spelare som har floppat:

Babel har fått många chanser förr utan att tagit dem.
Jovanovic, tidigt att kalla flopp kanske, men inte fan har han varir bra. Han är dessutom forward och inte ytter...
Maxi, ojämn och passar inte in i Liverpools sätt att spela känns det som.
Spearing ung men knappast superlovande längre, borde försvinna till sämre klubb.
Ngog, ok spelare i vissa sammanhang, men allt för litet kunnande här.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat