Vi testar och ser om tillräckligt många andelar plockas. Jag tar själv sju från start och kan ta några till vid behov. Lämnas endast in om hela systemet täcks!
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...e-c270577f764b
Systemet bygger som det som kan ses nedan! Följ det annars som brukligt men det kommer inte ske några ändringar ju mindre det blir en struken. Då är det väl max 50/50 att det lämnas in. Beror på vilken spik som stryks.
Min tanke är att Taiga nu hos Riccardo Bianchi bara susar runt på 1140 meter. Borde vara oslagbar men det tror man alltid innan.
Spikar montévinnaren från elitloppshelgen. Den var strålande då och nu med samma ryttare så borde den ta det igen med den formen.
I avslutningen går jag på Björn Goop. tyckte att hästen var strålande senast som trea och nu slipper den giganter - trots att den startade lite framför senast. Vinner om Björn vill!
Möjligen är det enklare att hitta vinnarna i början också och köra en multibong själv men smäller det så kan det ge skapligt likväl. Förväntar mig dock max 10 000 ifall systemet sitter - annars måste vi ha en jäkla röta med dunderskrällar. Men sådant sker!
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...e-c270577f764b
Citat:
Hej alla!
Jag tänkte kolla hur intresset är för att lämna in följande rad som V6 till Åby.
V64-1: ALLA (15 stycken)
V64-2: ALLA (7 stycken) - Alternativt 1, 3, 5, 6 bara
V64-3: ALLA (10 stycken)
V64-4: Spik 3 Taiga Woodland (75% nu)
V64-5: Spik 7 Hambo Transs R (47% nu)
V64-6: Spik 5 Unoicsdue Gnafa (39% nu)
Kostnad 1050 kronor, alternativt 600 kronor.
Vid 50 andelar är det 21 kronor andelen eller 12 kronor andelen.
Vi kommer avsluta med tre spik som känns väldigt solida och i mina ögon känns det bara som slöseri att försöka gå mot dessa. Risken är ju att det trillar in halvbetrodda i början och då får vi väl knappt tillbaka beloppet.
Förhoppningen ligger ju i någon 2%-are i kombination med ytterligare en singelprocentare. Då kan värdet bli så högt att det betalar sig. Skulle det bli maxklaff så vinner så klart tre skrällar men så lär det väl knappast bli?
Behövs 50 andelar för ett sådant här system och det öppnar jag upp under eftermiddagen i sådana fall men vill veta att vi täcker ett sådant system då det endast lämnas in vid 50 andelar.
Vilket av alternativen känns bäst? Det för 1050 eller det för 600?
Svara i tråden så stämmer jag av och sen kör vi ifall vi har tillräckligt med passagerare!
//AE
|