Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-23, 04:37   #266
PumaDessan91

PumaDessan91s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Erik123 Visa inlägg
Redaktionen? Holms o co, fotbolls kanalen?

Om man kollar rubriken, "P.D 5 spel om dagen till månads skiftet" så har du brutit dina egna lagar direkt med 5 spel, vad snittar du, 10-15 och dom verkar mer dragna ur arslet än planerade med tanke på dina rekar!

Din br management är falnande, du vet inte själv vad gränser är:

Att "skotta" är inte korrekt spel! 20u = 14% av din existerande BR är farligt mycket.

Ser mer ut som att du stress pressar fram spel utan att egentligen ha någon koll på vilka lag som står i morgondagens start 11'a, just så att du kan prestera ett vackert resultat vid månads skiftet.

Du är + nu, men jag skulle gärna se vart du står om 3 månader, tror knappast du sover gott, pallar skolan, eller att hålla samma takt som nu.
Men jag har hört att gurka är bra för mörka ringar runt ögonen, men det visste du väl redan, du som är tjej?

Din agenda är att starta en egen betting blogg ser jag, Lycka till!
Redaktionen= Jag och två personer till som är tänkta till betalsidan, fast är någonting annat på gång just nu.

5 spel om dagen:

Snittar 7 spel om dagen än så länge, Fast några har kommit i efterhand, och att utbudet varit såpass bra då borde jag väl lägga till en hit och dit ?

Min br är falnande, mycket beroende på de två stora beten jag gjort som gått förloade. Det är ingenting jag sticker under stolen med. Men kommer troligtvis endast spela fotboll i framtiden, beroende hur det blir.

Man kan aldrig veta säkert vilka som startar eller inte startar förrän 5 minuter före matchstart tyvärr, då de kan hända en hel del under uppvärmningen tex.

Men jag tror, och vet naturligtvis inte, men antar att Coyle kommer att köra med det absolut starkaste laget som går att använda, då han vill få sin första vinst inför hemmapubliken idag.

Kan inte somna om, men sov en stund när jag kom hem från skolan, skulle ju ändå upp och sminka mig nu om en halvtimme så =)

Får se hur de blir med fortsättningen av denna dagboken, de visar sig i framtiden, men har fått ett erbjudande jag håller på att ta ställning till, men kanske lämnar några spel här nångång då o då i framtiden om de blir som de är tänkt, ingenting bestämt ännu.

Sen kommer jag naturligtvis posta min bettingblogg så de som är intresserade kan kolla in och se vad för spel jag lägger, ska försöka att lägga in alla lagda spel några timmar före matchstart, men om jag inte har tid så kommer jag att lägga in spel i efterhand, tyvärr.
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng