Ämne: V64 Bro park
Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-28, 13:18   #10
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jag kan ha gjort det största misstaget någonsin här på Sharps eller i spel, överhuvudtaget...

Gjorde ett Jokersystem och det blev bråttom på slutet så jag hann inte gå igenom systemet för att hitta olika "tweeks" som gör systemet bättre och/eller billigare. Nu blev det så att jag lämnade tre kusar utanför systemet, bland annat nummer 4, som vann!

Nu visar det sig efter att jag lämnat in systemet att det inte kostat mig ett öre till att ta med alla i första avdelningen - Jokersystemet borde fasiken ha en varningsfunktion för detta... Jajaja, jag vet det är mitt eget ansvar, men detta kan bli kostsamt!!!

OCH!!! Jag hade mött det svåraste, förutom spikarna, kravet med att en C-häst skulle vinna! ALLT utan extra kostnad - hur djävla dumt får det bli???!!!

Antingen kostar de extra hästarna dig något eller så får du inte med dem. Du kan inte öka ramen utan större kostnad ifall du inte har fler krav med samtidigt. Så jag tror du tänker fel här!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat