Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-04, 10:28   #28
mr_stylez

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

Inte så många inlägg inför denna fantastiska omgång ser jag? Är folk bakfulla såhär en lördagmorgon lr vad händer?

Några aktuella frågor inför omgången:

1: Värt att gardera Goops i första? Hög procent, kanske tyngre bana än den är van vid (även om Halmstads nog är bra ändå) ändringar som kan slå åt båda håll...
Jag hittar bara 1 och 4 emot den så kör nog spik på Goop på en lapp, 1,4 på kupong 2...

2: Håller Gustafson verkligen ut Maze runner? Tillåt mig vara tveksam! Och gör den det lär de kosta, då kommer 10an in i matchen... bör vara förstastrecket i loppet. 1 4 6 7 emot?

3: Är Make more cider verkligen sådär överlägsen och given som många verkar tro? Lär stigs hårt i procent under dagen... Själv är jag väldigt tveksam... 7an borde vara klar förstahäst enligt mig, 8an där bakom då den körs till spets om 7an på ngt sätt kommer bort....

4: Hur tål Hossiana Boko lång distans på kanske tyngre bana? Visat lite tveksam moral vissa tillfällen och 500 m längre är tufft... Goop upp stort plus dock! Argbiggan värst emot? Garderingslopp?

5 : Körs Cyber Lane i spets? 9 av 9 på Halmstad.. tveksam senaste loppen dock... osäker på Johans taktik här...

Många frågor, få svar ännu :P