Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-04, 13:38   #60
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Kan vara så som du säger Stek, men dagens väder och bana tycker jag passar två andra, starkare hästar lite mer.
Velvet Gio och Milligans S. Båda har visat sig gå hela vägen in i mål och tål att köras. Cyber har inte blivit den häst jag en gång i tiden hoppades på den skulle vara. Lite tveksam moral kan jag tycka. Får den tryck från vare sig, Very eller Velvet så tror jag den ger sig sista biten.
Mina scenario
Cyber spets, Very dödens. Velvet o Milligans profitterar på körningen o spurtar ner
Cyber spets, Very g, Velvet dödens, krossar Cyber därifrån, eller Milligans spurtar ner de.
Så för min del blir det lås på 3 Velvet Gio o 8 Milligans S

Annars dags o byta badkaret
Ja en stor knäckfrågan är ju Cybers skalle. En annan hur galopprisken är på Very. En tredje om hur utrustningsändringen på Velvet faller ut, Dahlen har grejat lite för att han ska svara häst bättre. Jag hade lite svårt att välja mellan Cyber och Velvet. Men eftersom det ju är ett väldigt tråklås så vill jag ta ställning och då går jag på min princip att det är spetshästen som gäller.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat