Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-07, 15:32   #17
viking90

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18422
Standard

AvdI känns väl upplagt för Goop nu när tyvärr Payet har avlidit, verkar ju behärska auto och volt och nu är men ensam på 20m volten och ingen där framme lär ju svara ledningen....

AvdII Stolopp, spårtrappa låg klass, här garderar jag brett! Glöm in Lindgrens Sweet Eloise som är döpt ifrån Arvingarnas låt Eloise om jag minns rätt...

AvdIII Hemmahästen Henning Lixarve är mitt drag här jag tror Wiman kan pressa sig till spets här och då blir man väldigt svårslagen! Goops blir givetvis väldigt svårslagen om man hittar ut, jag tror inte man spetsar.

AvdIV -

AvdV Mistelns Napoleon är min klara A-häst här, hemmahäst och spetschans räcker väl som motivering? 3 Shapes har speed i sina ben!

AvdVI Sevedeka har skrällt här förut...denna tävlingsdagen för två år sedan till 105 gånger pengarna! Nu med spår 8 i spårtrappan och med Uffe Ohlsson upp!
Claes Sjöström är väl den klara favoriten som kan bygga klart sitt staket om den vinner här...

AvdVII Här har jag en nästagångare i 3 Ivanhoe men de är inte en häst som bara går ut och vinner men senast visade den bra speed sista biten!

AvdVIII Klurigt, Romanesque har ju visat form senaste starterna för att kunna vinna detta loppet men hur klarar 10 åringen tätt startande är min fråga....
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat