Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-21, 13:36   #23
FoxMulder
 
FoxMulders avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 279
Sharp$: 3899
Standard

2010-10-22 Iran - Argentina (Futsal Grand Prix)


Datum: 2010-10-22
Tid: 18:00
Sport: Futsal
Land: Brasilien
Liga: Futsal Grand Prix
Match: Iran - Argentina

Spel: Iran ML
Insats: 4/5
Odds: 1.63
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Då provar vi ett spel i kvartsfinalen idag;

Spelbolagen fortsätter att sätta höga odds på Iran och det kan man egentligen inget annat än att tacka för. Enligt mig finns det bara två lag som är bättre än Iran just nu - Brasilien och Spanien. I den senaste matchen hade portugiserna utmålats som favoriter av bolagen, men Iran visade återigen styrka och slog Portugal med 5-3.

I kvartsfinalen ställs man nu mot ett Argentina, som jag inte tror har speciellt mycket att sätta emot Iran. Vinnaren här går till semifinal och ställs emot vinnaren från kvartsfinalen mellan Spanien och Portugal.

Lagens tidigare matcher i gruppspelen:
Iran - Ryssland 2-2
Iran - Guatemala 6-1
Iran - Portugal 5-3

Argentina - Rumänien 2-2
Argentina - Spanien 2-4
Argentina - Qatar 5-1

Oddset på rak seger för Iran fanns tidigare till 1,90, ligger nära 1,80 nu på de flesta spelbolag. Tror att oddset så småningom kommer att sjunka ännu mer. När Spanien tidigare i turneringen mötte Argentina, gav en spansk seger endast 1,19 gånger pengarna.

Har själv spelat raka ettan, men ML känns minst lika bra. 1.63 finns på Pinnacle för tillfället. Förlängning och eventuellt straffar väntar vid ett oavgjort resultat.

OBS! Spelstopp 18.00!

I övrigt gillar jag även Ryssland (spelar placeringsmatch mot Qatar) och kanske lägger ut ett spel på dem också.

Senast redigerad av FoxMulder den 2010-10-21 klockan 15:28. Anledning: Spelstopp ändrad
FoxMulder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat