Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-09, 10:30   #7
mr_stylez
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Ser ut som en lätt omgång med undantag av avd 2...

Delar mångas tankar här om att D´laina har jättebra chans i sista... men 1 Estreem var riktigt fin sist barfota, de senaste åren har den gått så 5 ggr, har 1 1 1 2 5 som resultat då.... Startsnabb med, kanske svarar ut 2an? Kan kosta då blir 9 Lamino farlig igen, alternativt 1 från rygg ledaren här om den släpper direkt..
Blir spik D´laina på en bong för mig 1 2 9 på bong nr 2.. =)

Avd 1 Bör ju favoriten ha bra chans, barfota o jänkarvagn på Eldvin intressant, bättre på medel än på långt som senast.. men den vinner ju bara för Westholm i stort sett är väl bara 1 lr 2 ggr hela karriären den vunnit med annan kusk?
9 Pydin kördes defensivt senast men hade nog inte hunnit ikapp Järvsöodin ändå även om den gått på tidigare..
7 Titan Tabac spurtade riktigt bra näst senast, får såna "knäppar" ibland med fina insatser för att sedan vara usel 5 lopp i följd... springspår här, kan den ta spets o få rygg ledaren? Ny kusk tänder den kanske till på och har vunnit 4 av 16 på Hagmyren.. tar nog med den som skräll, men troligen pengar i sjön.. =)

Avd 2 är nr 5 min förstahäst med, tror den vinner om felfri, men inget man kan lita på från spår 5 volt med skräphästar lär bli 2-3 omstarter här.. jag kommer helgardera o jobba in skrällen här.


Avd 3 är det intressant att se både Rudisha och Muscle Valky, båda kan ju krossa detta gänget om de är på topp, men hur stor är sannolikheten där egentligen att ngn av dem är det?
Favoriten tveksam, hoppar ofta, tuffa hästar på tilägg, inga bra tider på den.. nej den ska bort.
11 Tasteofchocolatier är given förstahäst för mig, går jättebra hela tiden, stark tål o tåga i spåren, offensiv kusk... klar utgångshäst!
Tar med Kimbee Crown som skräll med. ojämn som tusan men kan mycket då den vill!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat