Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-09, 12:09   #3
Tipsb
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Den dagen du hittar odds som 4.50-4.00-2.00 så är det bara att korka upp!
Gäller även första exemplet.

Till V75 brukar oddsen komma under torsdagen. Dock kommer travet variera mycket mer än fotbollen. Sen är marknaden enbart ett riktmärke.

Jag använder mest Unibet och Svenska Spel. Bet365 känns mer off. Även Svenska Spel brukar hamna snett tidigt.

Tack för ditt svar.

Är medveten om att mina procentexempel inte stämmer rent spelmässigt. Hafsade bara ihop några värden utan att räkna för att exemplifiera. Men bjuder på den

Är medveten om att "oddsmarknaden" kan ha fel. Men kommer först göra min egen analys (till exempel jag anser att det är svaga favoriter i denna omgång) och sen kan jag jämföra det med ett riktvärde (även oddsmarknaden anser att det är svaga favoriter eller så anser oddsmarknaden att det är starka favoriter). Sen får man efter det göra ytterligare en bedömning vad det finns för eventuellt spelvärde på omgången.

Mest så jag använder det hela till Stryktipset/Europatipset och vill hitta ett liknande arbetssätt även för travomgångar.


Kanske är det för liten spelvolym på svenska spels travodds (i jämförelse med fotbollsodds) som gör att det inte blir lika trovärdigt?

Tolkar jag dig rätt när du skriver att Unibet är din stabilaste referenspunkt då du anser att Svenska spel hamnar snett? Eller blir det mer "korrekt" ju närmare tidsmässigt man kommer?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat