Startar en tråd här om Fredagens V65a!
Tyckte omgången ser småtrist ut, ingen jag kommer lägga massa krut på kännde jag med 6 st voltstartlopp varav flera kallbodslopp.... gillar varken volt lr kallblod lägre klasser, det skriker redan nu att kanske en tredjedel av de man streckat kommer hoppa bort sig och sånt är bara trist...
(Vilken grym känsla ni alla har inför omgången nu va efter mina inledande rader?)
DOCK! Hittade jag 2 roliga smällkarameller sen i avd 4 och 5, då höjdes humöret igen!
Korta nattliga tankar:
Tycker de tidiga spelarna är för ovanlighetens skull helt rätt på det...
ser till min förtrytelse att jag just nu streckat de 5 förstarankade i avd 1, de 3 första i avd 1 och de 3 förstarankade i avd 6... suck =)
Inga speciella idéer här heller tyvärr. Tycker 2an avd 2 är för stor favorit dock, 7 och 10 ska vara mer jämnstreckade bakom... kanske chansar bort 2an här.
Avd 3 vinner ju 5an om felfri. Bakom kan alla utom 8 och 11 vinna tror jag.
Avd 4 Här har jag äntligen hittat en helt felstreckad! 1 och 14 ska vara favoriter men tycker nr 10
Pippi Roc ska ha nästan lika bra chans, gick riktigt fint senast från tufft läge på bra tid, kan få bra smyglopp här, med fritt biter spurten bra igen! 3% just nu är löjligt lite!
Avd 5: Dagens roligaste idé och helt felstreckad häst igen i nr 2
Västerbo Flashback! under 2% är helt galet i min värld!
Satt fast med mycket krut kvar näst senast på just Dannero (hemmahäst för övrigt, alltid positivt) på en mycket bra tid för den klass av hästar han möter nu... Senast var den ute i Monte och galopperade där, det loppet bortser jag helt från.
Bra chans ta rygg på förmodade ledaren nr 1 här och med fritt sista 200 så vinner den bara tror jag! Given spik att gå på för mig och även DD-spik ! =)
Då de värsta utmanarna har spår 13 11 och 10 så kan man nog köra en tivlling med 1-2 här , bra chans att den sitter!
Avd 6: Står helt mellan 4 6 7. 14 Hibovalle står för dåligt till för att kunna utmana de tre nämnda... Nej lås på tre hästar och bara böna o be för att den minst streckade vinner!