Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-10, 02:01   #21
Newstream

Reg.datum: jan 2017
Sharp$: 564
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Tack vare kusken är den max 7-8e rankad för mig... lovat mig själv att aldrig strecka Per Nilsson på v75 oavsett häst... minns fortfarande hur han körde bort en given seger med den senaste gången jag spelade...
Tar säkert spets och släpper till 6 lr 7, men inte ens med perfekt lucka 200 kvar kommer den vinna då kusken kommer glömma vrida ut i andrasdpår lr förstöra chansen på annat vis..
Ja jag är lite bitter just på den häst/kuskkombon hehe, men bara varnar er som streckar, ni kommer bli sura då kusken bränner chansen igen.

Byt till Örjan på den och jag spikar den direkt. Hästen är bra!
Jag instämmer helt. Med en annan kusk hade jag spikat utan att blinka. Därför jag garderade mig i inledningen av mitt anförande. ;-) Men den är fortfarande bara streckade till 5% - och även en blind höna kan (förhoppningsvis) träffa rätt ibland. Sett till hästens kapacitet är den knappast borta i det här gänget. Egentligen står ju stjärnorna helt rätt - förutom att det är Nilsson som kör istället för Kihlström då. På ett reducerat system hade jag definitivt använt den som en A-häst. :-)
Newstream är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat