Ämne: V65 Dannero.
Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-10, 12:59   #40
Dahle
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22761
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
1) Don Viking favorit, över denna distans ska han vara det, men inget jag vill spika. Tycker U.R Faxe är lite bortglömd, likt Fender. Dessa båda är tidiga på min lapp. Juni G med bfro tas också med. Sen plockar jag med Vertigo P och Hallsta Vinnex (bfro)

2) Kan vara så att Månstiern är klar från bra läge, men nästan 50% på rätt så orutinerad kallblod, då vill man fälla. Lyfter upp två rensare, Neon T och Minna C.G

3) Får man de rätta skrällarna i garderingslopp så gör det inget om man spikar en 65%-are. Everest Sisu känns som för bra för dessa. Vill man gardera så är Empire Garbo värst emot, följd av Owen Face. Tvillingliret kan vara 3,5.

4) Atlas Kronos med perfekta förutsättningar över kort distans, bör vara sos. Men jag är lite tveksam om den kan hålla ut Barley Sugar. Kör de för hårt mot varann så bjuder de in tilläggshästarna. De jag tänker på är 10,14,15. Men jag tror vinnaren är någon av 1 eller 3.

5) Bowling El Mar har visat fina fartresurser. Bra läge och bra favorit.
De som vill fälla, glöm inte Natascha Avant och Darling Laser. Här kommer jag testa min konstiga sätt att lira trio. Spikar Darling L som trea, plockar många som tvåa och som etta 1,3,9,11.

6) Inte helt bestämt mig, men det lutar åt spik på Guli Björn

Återstår en halvtimma o komponera lappen, får se hur det blir till slut. Men just nu spik på Everest Sisu och Guli Björn

God tur ni som lirar

Sjukt att man väljer fel lopp o spika i.
Så rätt på det i de första fyra lopp som hittills gått och ändå har man inte chans till alla rätt. Usch
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+3), AmaerildeRimfrost (+6)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat