Ämne: V64 Axevalla
Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-10, 20:07   #31
legolasse

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3015
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Anser faktiskt att uttagningsloppen ser svårare ut än på många år. Tycker mig ha hittat två prisvärda spikar som jag tror leder sina lopp från start till mål.

Var länge inne på att spika 9 Svecak Palema i första men är lite osäker på loppscenariot och kan bli svårt att nå fram om lågt tempo. Dubblar med understreckade 7 Waiting Hill Hall som höjt sig på bfrombalansen. Kan möjligtvis köra offensivt och sno åt sig spets?

1 Ghostintheshell var grym senast är snabb ut och jag tror att Oscarsson (2) söker rygg direkt och sparar speeden till slut istället. SOS på nr 1!

4 Use Face kan leda hela vägen men garderar med några intressanta hästar som går bf rom ffg. Framförallt 3 Sunettan Palema är högaktuell. Chansar bort överstreckade 2 Laleh Pellini som är väldigt orutinerad och kanske inte ens är bästa hästen.

8 American Hill vinner nog felfri men tar med de 3 andra som jag tror kan vinna. Kanske att 2 Zolly leder hela vägen om favoriten kommer bort?

3 Marble Arch går jag på i femte. Tror på tidig ledning och att Örjan inte kör för mer än andraplatsen och då bör det vara klart. 10 Young Dreamlove var länge aktuell men fick bantas bort (LoveYouare bf rom ffg)

I sista har jag råd att gardera en i mina ögon överstreckad favorit. Har faktiskt inte visat någon toppform på slutet och har ett risigt läge. Tar med ett gäng som jag anser vara mest intressanta. 6 Aroseforyou valdes bort i sista stund till förmån för 1 Digital Download då 6 (LoveYouare) inte ska gå bfrom.

Edit: La till 7 Global Allegience i sista efter sista info från Matteus! +32kr

V64
Avd
1: 7, 9 (5, 2)
2: 1 Ghostintheshell (4, 2)
3: 3, 4, 7, 9 (2, 12)
4: 1, 2, 8, 9 (11, 5)
5: 3 Marble Arch (1, 4)
6: 1, 2, 7. 8, 9, 10, 12 (6, 11)

2x1x4x4x1x6 = 192 rader.
192 x 1 x 1,00 kr = 192,00 kr.
Totalt: 192,00 kr.
Den galoppen på Ghostintheshell var inte med i beräkningarna!!! Tycker att Oscarsson kör en Ludde och att det möjligtvis stressar både häst och kusk till galopp. Jaja bara att ta nya tag. Kör en V4 med samma hästar så får vi se...
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat