Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-10, 22:37   #69
eklonov
 
eklonovs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stränkan
Inlägg: 109
Sharp$: 3108
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Varför missuppfattar alla min "pungspark"? Den är ju riktad till mr_stylez och ingen annan! Tyckte det var kul att han skrev fel i all hast. Sen tyckte jag att min kommentar var fruktansvärt rolig - bra slump att det fanns ett "M" med i slutet av namnet bara!

Jaja, jag är van att folk missförstår mig dock! Får leva med det men när man känner mig bättre så vet man hur jag funkar. Slår till höger och vänster med en hjärtlig mening. Skulle jag vilja "såga" och vara allvarlig så hade jag tagit det i PM och då är det en ton som inte kan missuppfattas - förhoppningsvis. Fungerar bra AFK iaf!

Läser man mina inlägg så ser man att jag försöker hjälpa alla nybörjare här på sidan ifall det kommer frågor. Jag ser inte ner på någon av den anledningen att man saknar kunskap inom spel och betting. Sen kan jag så klart också störa mig på folk men de sakerna tar jag hellre vid sidan om. Dock har jag inga problem att ha olika åsikter om något och skriva det öppet. Det är dock aldrig personligt utan enbart en sak om vad som skrivs!

Förhoppningsvis är jag en frisk fläkt stundtals!
Snyggt !
eklonov är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat