Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-11, 12:36   #98
Metatrone

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1641
Standard

Får över sällskap ikväll, men det får bli en rad för att vara med. Och så får man se hur mycket jag hinner följa. Mycket Goop blir det...De snabba tankarna och systemet.

V75-1)
1.Imagine Boko 4%
3.Strong Pepper 44%
5.T.Rex Face 8%
8.Mellby Granat 7%

SP hade varit en given A-häst och jag tror den har god chans. Men även den kan trampa fel, och tänk om...Goop nöjd med sin, mer utrymme nu. Mellby Granat lopp i kroppen nu, och kommer han ut så kan det bli bra. Barfota nu också. Tror egentligen att Örjans styrning kan vara lite för trög, men det luktar 2/3:e invändigt. Och kanske med lucka...Bara en känsla jag fick. Bra värde direkt om favoriten faller.

V75-2)
6.Lipstick Tooma 19%
7.Cobbys Nana 5%
9.Zosima Mag 2%
12.Zarina Bi 17%
14.Karamell Hill 31%
15.Millie Millionaire 15

Plockar med hela Goop-maffian. Form i stallet. Som BG säger är väl Zosima Mag ute på lite djupt vatten, men hon har gjort det fullgott. Cobbys Nana till 5% är taget när som!

V75-3)
7.Fort Knox 24%

BG har ju väldigt höga tankar om denna, och att han även nu är nedstruken bör underlätta inledningsvis. Måste spika till denna procent, även fast jag misstänker att den kommer att fortsätta lite uppåt. Fortfarande värt det.

V75-4)
6.Åsrud Vilja 57%
8.Ulsrud Tea 28%

Låser på favoriterna då någon av dem bör ha god chans att avgå med segern. Bläddrar och går vidare.

V75-5)
1.Slippery Runway 17%
2.Pine Muscle 3%
4.Quickly SW 10%
9.Civilon 51%
10.Awesome Kronos 8%
11.Glacier 2%

Går in för att sänka Jormas favorit från bakspår. Han har kört bort större favoriter. Barfota runt om för första gången på 10+11, och med dom kuskarna till den procenten måste jag ha med dom. Pine Muscle har inte rosat marknaden, men loppet kanske har gjort nytta. Men Goop och toppspår på distansen i denna klass till 3% är jättespännande! Går hur som helst för skräll här.

V75-6)
4.Zap Di Girifalco 56%

Har gjort det bra och stått för bra prestationer. BG andas tydlig optimism. Kanske strecken kan sjunka lite när sena spelare går emot.

V75-7)
3.Milligans School 18%
7.Sorbet 21%

Hade spikat MS senast och jag tycker han gjorde det bra från sitt läge. Bättre spår nu, och Uffe bör kunna komma ned i 2:a spår och sen avvakta. Tror den är ganska klart. Men...Det är ”storlopp” och Örjan är med med en fortfarande något underskattad Elitlopps-4:a som tål jobb. Lite flyt med ryggar och Sorbet blir giftig.
Metatrone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat