Ämne: V86 - 15 juli
Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-15, 10:49   #5
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39613
Standard

Mina tidiga tankar:

1) Goopens stall går som tåget. Han gör inte många fel just nu. Ändå så känns första loppet som ett garderingslopp. Favoriten har inte startat på ett tag och är knappast på topp.

2) Ungdomslopp och jag har hittat en handfull hästar som är intressanta. Kanske Stall Goop får en vinnare här istället.

3) Fabulous Pellini vinner nog sitt lopp och är en spik.

4) Hittar fyra hästar som räknas, men fördel Le Crack Sox som är en tänkbar spik för mig. Lite svårbedömt dock med den italienska hästen som Erik kör. Står dessutom svårt till.

5) Spik på Heavy Sound som kvalat på en fantastisk tid och verkar vara i toppslag direkt. Motbudet är Who's Who, men den ska få ett snällt lopp och därmed kör Pasi själv.

6) Dixie Brick är tredje favoriten i rad med toppchans, om nu Jorma håller den i trav den här gången. Vid gardering behöver man nog gadda på och det blir för dyrt.

7) Ett fyrahästarslopp. Ecurie D. är dunderfavorit, för stor kanske. Jag gillar Aetos Kronos som jag lirade sist mot Don Fanucci Zet, men har även streck för Brother Bill och Green Manalishi.

8) Goop igen med en favorit och det är inte omöjligt att det är den här han tror mest på. Jag ser det som ett garderingslopp.

Som det ser ut nu så behöver jag banta ner systemet en del, men det ger sig i eftermiddag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat