Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-15, 14:56   #12
SistaStallskriket
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 12 183
Sharp$: 6267
Standard

Jävla tomtar.... "no contact"...?? Han tog ju "spåret" och skickade ut våran spik 1,5 spår!!?

Fan vad trött jag blir... Bra spik! Snyggt system... Ingen tur
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat